Solid Edge Forum Forum Index Solid Edge Forum
Nederlandstalig Solid Edge gebruikersforum voor Nederlandse en Belgische professionals

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

stoffering

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Solid Edge Forum Forum Index -> Materialen / Rendering
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
cadsite

BerichtGeplaatst: Do Jul 13, 2006 3:58 pm    Onderwerp: stoffering Reageer met quote

Onlangs ontdekte ik dat Virtual studio + in Versie 18 gratis is. Embarassed
Ik ben er wat mee aan het prutsen maar het lukt me niet om stoffering er vij natuurlijk te laten uitzien.
Iemand een idee hoe dit te doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
AHA-D
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jul 14, 2006 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Textiel vraagt een bumpmap om realistisch over te komen. Trouwens alle texturen die in werkelijkheid niet vlak zijn, zoals bak- en natuursteen, hout, ... Als je alleen shading doet, of shading en textuur dan zijn alle weerkaatsingen hard en onnatuurlijk. Door een bumpmap toe te voegen breng je wat willekeurigheid in het weerkaatste beeld, wat veel natuurlijker overkomt. Als je rondkijkt in je omgeving zul je trouwens merken dat er bitter weinig effen voorwerpen zijn. De meeste kunststof voorwerpen bijvoorbeeld zijn egaal van kleur maar hebben een gestruktureerd oppervlak.

Alex

PS
Is Virtual Studio + nu gratis ??? Ik heb bij de eerste uitgave wel licentie bijbetaald om het te kunnen gebruiken.
Naar boven
cadsite

BerichtGeplaatst: Vr Jul 14, 2006 9:15 am    Onderwerp: Re: Reageer met quote

Ik zal eens wat verder proberen.

Bij versie 16 was er een vergissing en hebben we de licentie gratis gekregen, bij versie 17 hebben we er niet voor betaald omdat we het zelden gebruiken en enkele weken geleden was ik de nieuwigheden voor V19 aan het zoeken en las ik dan virtual studio+ vanaf 18 gratis was en inderdaad, dat werkt bij mij zonder extra licentie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN Messenger
xintian

BerichtGeplaatst: Di Jul 20, 2010 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

This is why Z-Health is first and foremost a neurally focused approach, with the secondary benefit (rather than primary focus) on dynamic joint mobility. To use the cell tower analogy again, with joints, it's like the towers are there, but they have been disconnected. And ther are lots of them around the joint just waiting to be turned back on. Z-Health helps liberate the joints to reconnect the signal just waiting to flow. But the signals from the joints are so much more than just receivers/transmitters. The more joints that are available to respond to a signal request, the more smoothly and effectively we move. These signals help us respond reflexively, subtly and rapidly to our environment (Some nerve signals are moving at 300mph). Consequently, joints are just the most obvious system to get back on line first. If they work better, many other things begin to work better too. And that's a foundation for bulding better strength and function (see I-Phase in more Z-Health below).
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thijs

BerichtGeplaatst: Di Jul 20, 2010 11:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

hmmmm. spam.... al is het niet in je mail dan wel op je forum.... Laughing

wie is tegenwoordig de Admin, behalve Paul? Confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Solid Edge Forum Forum Index -> Materialen / Rendering Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: